Asociación Protectora de Animales Gatocán
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA.

Ir abajo

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Empty Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA.

Mensaje por Admin Jue Sep 19, 2013 6:49 pm

Copio:

Atopei unha cadeliña de tamaño pequeno/mediano na estrada xeral de Veigue a Sada, correndo detrás dun coche, parándose no medio da estrada, asustadísima e desorientada. A recollín e a levei a un veterinario para ver se tiña chip, pero nada...e de feito o veterinario non a mirou moito, polo que non sei que idade pode ter, se ten algún problema, etc.
A cadela é de caza (debérona abandoar), super boíña con persoas e cans pero algo asustadiza. Ten medo dos ruidos fortes e fai cousas algo raras ao camiñar polo que penso que non debe ver de todo ben...Hoxe levareina á miña veterinaria para que me diga.
Eu non podo quedar con ela porque vivo con 3 cans en Lorbé, son moi grandes e brutiños se meto unha cadela nova, a comen. Hoxe durmiu nunha mantiña no meu coche e esta noite queda cunha amiga, pero non a podemos ter así á pobre.
Supoño que estaredes ata arriba de animais, sobre todo depois do vrao, pero se a podedes meter en lista de espera para entrar no refuxio, o agradecería. Eu mentres seguirei buscando un dono/a como unha tola.

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. 110

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. 210


Última edición por Admin el Dom Nov 10, 2013 7:10 pm, editado 1 vez
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 3115
Fecha de inscripción : 18/08/2008

https://gatocan.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Empty Re: Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA.

Mensaje por Admin Sáb Oct 26, 2013 10:43 am

Copio:

Mándoche dúas fotiños máis de Xesta (así quedou "bautizada") e comentarche, que non sei se cho dixera, que debe ter cerca dun ano e medio, está en perfectas condicións de saúde, lévase ben con cans, gatos, persoas...todo!
Ah! unha cousiña, como eu agora estou en Portugal, ás veces pode haber problemas co meu tlf (que non de señal o algo así), creo que nese caso con marcar o prefixo 0034 xa está.

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Xesta10

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Xesta210
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 3115
Fecha de inscripción : 18/08/2008

https://gatocan.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Empty Re: Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA.

Mensaje por Admin Dom Nov 10, 2013 7:10 pm

Adoptada Very Happy 
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 3115
Fecha de inscripción : 18/08/2008

https://gatocan.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA. Empty Re: Perra encontrada por la zona de Veigue - Sada. ADOPTADA.

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.